Мерси колега ще търся машинка.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Машинка стъкло
Collapse
X
-
Има и вариант с който можеш да "закърпиш положението". Ако успееш да промениш положението на воденото зъбно колело спрямо изходната му ос. Така на крайните положения ще съответстват сектори с неизносени зъби, а секторът с износените зъби ще съответства на участък при който няма такова натоварване, че да почнат да прескачат.
Но по-добрият вариант е да потърсиш здрава машинка.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Трябваше да направиш малко снимки да видим и ние. Тракането накрая може да се получава и от раздалечаване на зъбите на машинката и зъбите на пластината в горно положение. Т.е. може проблема да е подобен на моя огледай всичко преди хукнеш за друга машинка!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеКолега снимката е от твоята тема, понеже не направих снимки но в този участък забелязах че има износен зъб, а иначе планката е лепена може би от предишния собственик.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеОгледах зъбите на самото моторче и не видях износване. Имам познат работещ на ЦПУ ще го питам дали може да изреже една нова планка!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДори не е нужно изработването на нова планка. Ако участъкът с износения зъб са навари прецизно и после се обработи - това би решило проблема.Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Като се заговорихме за стъклата, да Ви питам нещо.
Понеже отскоро карам 166, все още не съм наясно с някои неща, дали така са конструирани или при мен има проблем.
Като изключа от контакт или извадя ключа а забравя някой прозорец отворен, за да го затворя, трябва отново да дам контакт............Общо взето доста досадно и изнервящо. И при Вас ли е така?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКато се заговорихме за стъклата, да Ви питам нещо.
Понеже отскоро карам 166, все още не съм наясно с някои неща, дали така са конструирани или при мен има проблем.
Като изключа от контакт или извадя ключа а забравя някой прозорец отворен, за да го затворя, трябва отново да дам контакт............Общо взето доста досадно и изнервящо. И при Вас ли е така?Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКато се заговорихме за стъклата, да Ви питам нещо.
Понеже отскоро карам 166, все още не съм наясно с някои неща, дали така са конструирани или при мен има проблем.
Като изключа от контакт или извадя ключа а забравя някой прозорец отворен, за да го затворя, трябва отново да дам контакт............Общо взето доста досадно и изнервящо. И при Вас ли е така?Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!
Comment
-
Колеги днес реших проблема, взех механизма и срязах заварките на въпросната планка, след като я свалих я обърнах в смисъл зъбите които са износени отидоха отзад където прозореца е свален а здравите при вдигнато положение, просто обърнах планката, надявам се да съм обяснил добре. След това зацепих планката и я залепих наново. Сега прозореца се затваря перфектно. Надявам се да е полезно за някой колега със същия проблем.Last edited by Megadet; d.m.y г., 18:21.Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеКолеги днес реших проблема, взех механизма и срязах заварките на въпросната планка, след като я свалих я обърнах в смисъл зъбите които са износени отидоха отзад където прозореца е свален а здравите при вдигнато положение, просто обърнах планката, надявам се да съм обяснил добре. След това зацепих планката и я залепих наново. Сега прозореца се затваря перфектно. Надявам се да е полезно за някой колега със същия проблем.
Това само доказва за пореден път това, че с мисъл, сръчни ръце и най вече с желание - всичко се постига.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment